HAK

   
 

   
 

 

Novska

 

Pratite nas na fejsu

Pratite nas na Twitteru

Posjetite nas na Netlogu

 

KONDICIJSKA VOŽNJA je vožnja za vozače koji već imaju valjanu vozačku dozvolu (položenu autoškolu), ali iz raznih razloga žele utvrditi svoje znanje (ili ga tek izgraditi).

Obuka se radi prvi sat na našim vozilima da bi se bez opasnosti utvrdilo Vaše znanje, a zatim se može prijeći i na Vaše vozilo.

Obuka se radi na lokacijama i gradovima koje Vi izaberete, tako da se znanje može graditi baš na smjerovima kojima se najčešće budete koristili. Moguće je i učenje po drugim gradovima (npr. Zagreb, Osijek i sl.), kao i dalja putovanja autocestom (na more i sl.).

Na kondicijskoj vožnji vozite jedan nastavni sat od 45 minuta ili jedan blok sat od 90 minuta.

Cijena sata vožnje je znatno niža od cijene koju bi platili u autoškoli i iznosi 99 kn (za lokalnu obuku). Cijena planiranim daljih putovanja naravno ovisi o odredištima, te se utvrđuje po dogovoru. U slučaju vožnje po autocesti, troškove cestarine snosite Vi kao kandidat, a cijena sata vožnje utvrđuje se po prijeđenoj kilometraži (zbog veće potrošnje goriva i habanja vozila). Točnu cijenu u tom slučaju utvrđujemo po dogovoru kada se utvrdi odredište (i bit će Vam naravno poznata unaprijed).

Vrijeme i mjesto vožnje maksimalno se prilagođavaju Vama.

Obuka se vrši na vozilu po Vašem izboru (podatke o raspoloživim vozilima pogledajte pod "Naša vozila", a više slika možete vidjeti pod "Galerija").

Na vožnju morate ponijeti važeću vozačku dozvolu.

 

Tehnika vožnje uključuje: pravilno kretanje i zaustavljanje, rad sa papučicama, mijenjanje brzina, položaj ruku na volanu i mjenjaču, korištenje retrovizora, mrtvi kut, kretanje na uzbrdici, parkiranje, skretanje, korištenje GPS navigacijskih uređaja, itd..

Cijeli postupak se izvodi tako da Vi vozite, dok instruktor Vaše radnje prati duplim komandama, sve dok ne steknete mogućnost samostalnog izvođenja radnji.

Svaka radnja prvo se demonstrira, nakon čega se izvodi zajedno s instruktorom da bi se na kraju je izvodila samostalno.

Kasnije se kreće rješavanjem složenijih prometnih situacija, samostalnim donošenjem odluka, ponavljanjem prometnih i sigurnosnih pravila. I ispunjavanjem Vaših posebnih želja u vezi sa vožnjom :)

 

Prednosti u odnosu na privatnu obuku od strane prijatelja/ice, supruga/e, rođaka, kolege i sl.

- Vaše vozilo nije opremljeno duplim komandama ni dodatnim retrovizorima, čime sebe i vozilo izlažete daleko većem riziku od sudara ili oštećenja Vašeg vozila

- osoba koja Vas obučava nema profesionalno iskustvo u obuci (obuka je opasnija, lošija te traje daleko duže, a postavlja se pitanje da li se uopće učite voziti na ispravan način)

- vrlo često osoba koja Vas obučava ima potrebna znanja da sama vozi, ali ne zna prenijeti svoja vozačka znanja

- osoba koja Vas obučava najčešće ima krivi pristup i smetaju joj Vaše pogreške (gašenje vozila, sporost u odnosu na ostale vozače i slično), što izaziva dodatni stres i ometa kvalitetnu nastavu

- osoba koja vas obučava prenosi svoje loše navike i na Vas

- osobi koja Vas obučava možda nedostaje dublje poznavanje prometnih propisa zbog čega je i nastava ograničena na osnove (nedostajat će Vam sigurnost i samopouzdanje da ste, imat ćete osjećaj da niste svladali cijelo gradivo i uvijek će Vas mučiti mali upitnik u glavi da ste ipak naučili sve na gori način u odnosu na druge, što Vas stavlja u nepovoljniji položaj prema drugim vozačima)

- i na kraju, u slučaju eventualne prometne nesreće odgovoran je vozač (Vi, budući da imate važeću vozačku dozvolu), što znači da se izlažete velikom trošku popravka Vašeg vozila i eventualnih kazni (puno većem nego da se obučavate kod nas gdje je rizik za sudar daleko manji, a i vozilo je ispočetka naše pa je i rizik na nama)

- ne postoji mogućnost obuke na službenim poligonima ukoliko Vam je potrebna dodatna sigurnost na prvom satu obuke (upotreba čunjeva i službenih radnji sa vozilom)

Popularni nazivi za kondicijsku vožnju

kondiciona vožnja, instrukcije iz vožnje, poduka vožnje, trening vožnje, dodatni sati vožnje